בלוג

עשו לכם לייק? תעשו לו רימרקטינג

עשו לכם לייק? תעשו לו רימרקטינג

הרבה פעמים אנשים שעשו לנו לייק לעמוד העסקי בפייסבוק אומרים בצורה הזאת שהם מתעניינים בעסק ורוצים לקבל עוד מידע. במידה

קרא עוד ←
למה השיווק שלכם צריך להיות 365 ימים בשנה ואיך תעשו את זה

למה השיווק שלכם צריך להיות 365 ימים בשנה ואיך תעשו את זה

הרבה עסקים יודעים מתי התקופה ה"חמה" של העסק שלהם. מי שמוכר מזגנים ומאווררים יודע שהקיץ זה הזמן שלו, מי שמוכר

קרא עוד ←
איך הבנת עולם הלקוח הביאה ליותר מכירות

איך הבנת עולם הלקוח הביאה ליותר מכירות

אני רוצה לשתף איתכם את המקרה של עדי ואיך עזרנו לה לסגור יותר לקוחות ולנצל יותר טוב את הזמן שלה.

קרא עוד ←
חשבת פעם על המסע של הלקוח שלך?

חשבת פעם על המסע של הלקוח שלך?

אני רוצה לידים, ובצדק. ליד זה אומר לקוח פוטנציאלי. אני יודע שלא כל הלידים שלי יהפכו ללקוחות עכשיו אבל עניינתי

קרא עוד ←
איך למנף המלצות לגיוס עוד לקוחות

איך למנף המלצות לגיוס עוד לקוחות

אני לא אוהב מחזמר, והאמת שזה בסדר. ועדיין איכשהו מצאתי את עצמי יושב במחזמר (קצת ארוך..). אבל, פתאום מצאתי עצמי

קרא עוד ←
איך תוכלו ליצור מערכת יחסים באמצעות מיילים

איך תוכלו ליצור מערכת יחסים באמצעות מיילים

קיבלתי מייל מויקיפדיה. תרמתי להם לפני ארבע שנים ועכשיו הם שלחו לי מייל בבקשה שאני אתרום שוב. במהלך ארבעת השנים

קרא עוד ←
חשבת פעם על המסע של הלקוח שלך?

חשבת פעם על המסע של הלקוח שלך?

אני רוצה לידים, ובצדק. ליד זה אומר לקוח פוטנציאלי. אני יודע שלא כל הלידים שלי יהפכו ללקוחות עכשיו אבל עניינתי

קרא עוד ←
תהליך בניית אתר אינטרנט

תהליך בניית אתר אינטרנט

חשוב שתהליך בניית האתר יהיה מסודר ומורכב ממספר שלבים – מחקר, אפיון, עיצוב, בנייה, הזנת תכנים, התאמות ובדיקות והשקת האתר.

קרא עוד ←
קופירייטינג – חובה או מעמסה?

קופירייטינג – חובה או מעמסה?

אם תמונה שווה אלף מילים וסרטון שווה זהב, איפה הטקסט הכתוב נמצא? מה זה בכלל קופירייטינג, ומה זה כולל? למרות

קרא עוד ←
השלב הראשון באסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם (כן, תוכלו לעשות לבד)

השלב הראשון באסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם (כן, תוכלו לעשות לבד)

הקמתם (או בהקמה של) עסק, אתם בדרך לשנות את העולם, אבל רגע – איך ישמעו עליכם? ומי באמת ישמע עליכם?

קרא עוד ←
איך לשווק לבד את העסק שלך ולהצליח

איך לשווק לבד את העסק שלך ולהצליח

שיווק דיגיטלי מאוד חשוב לבעלי עסקים, במיוחד קטנים. למה? בגלל שאפשר להגיע לתוצאות יפות עם תקציבים יותר נמוכים מאשר תקציבים

קרא עוד ←
אתר או עמוד פייסבוק – מה כדאי?

אתר או עמוד פייסבוק – מה כדאי?

ישראלים מתים על פייסבוק נמצאים בו הרבה, מצד שני עד שאתר מקבל תאוצה זה יכול לקחת הרבה זמן. צריך להשקיע

קרא עוד ←
האם להפסיק את הפרסום בימי זכרון?

האם להפסיק את הפרסום בימי זכרון?

בכל יום זכרון עולה השאלה, האם להשהות את הפרסום בדיגיטל או להמשיך כרגיל. בניגוד לטלוויזיה, בה כבר החליטו עבורנו ולפרינט

קרא עוד ←
ברכות מעוצבות לחג הפסח – במתנה!

ברכות מעוצבות לחג הפסח – במתנה!

איזה כיף שחג הפסח הגיע. יש התחדשות באוויר וגם קצת לחץ מכל הדברים שצריך לעשות ולהספיק. אחד הדברים שמומלץ לעשות

קרא עוד ←
המכה ה-11 של ימינו: איך לבחור באיזה רשתות חברתיות כדאי לשווק

המכה ה-11 של ימינו: איך לבחור באיזה רשתות חברתיות כדאי לשווק

אני רשום בכעשר רשתות חברתיות. פחות או יותר. יכול להיות שיותר ואני לא זוכר. הראשית היא פייסבוק, כמובן. אח"כ יש

קרא עוד ←
איך לקרוא ולהבין דו"ח שיווק?

איך לקרוא ולהבין דו"ח שיווק?

אני רשום בכעשר רשתות חברתיות. פחות או יותר. יכול להיות שיותר ואני לא זוכר. הראשית היא פייסבוק, כמובן. אח"כ יש

קרא עוד ←
למה המסר לבדו לא מספיק?

למה המסר לבדו לא מספיק?

מרוב המידע שמציף אותנו, אנחנו מחפשים את השורה התחתונה. כשהמסר ברור, כך נוכל להגיב אליו מהר יותר. למצוא את המסר

קרא עוד ←
החיבור של פייסבוק ישראל עם ב.ל.ה דיגיטל

החיבור של פייסבוק ישראל עם ב.ל.ה דיגיטל

לפני כשנתיים הקמנו את ב.ל.ה דיגיטל כסוכנות שיווק דיגיטלית חברתית. האמונה שהובילה אותנו, ומובילה אותנו עד היום, היא שבעולם האינטרנט

קרא עוד ←
איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לעמוד פייסבוק

איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לעמוד פייסבוק

כיום, כולם כבר מבינים שפייסבוק היא פלטפורמה שכדאי לכל עסק, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול להשתמש בה. לעסקים

קרא עוד ←
איך להעביר מסר שמדבר ללקוחות שלכם

איך להעביר מסר שמדבר ללקוחות שלכם

דמיינו סיטואציה, כואב לכם הראש: על כדור אחד כתוב – "משכך כאבים" ועל השני כתוב – "להקלה על כאבי ראש".

קרא עוד ←
רגע אז מה אתה – עסקי או חברתי?

רגע אז מה אתה – עסקי או חברתי?

לא מעט יזמים חברתיים-עסקיים פונים אלי בשאלה הזו: "מה להחצין קודם? החברתי? העסקי? איך לתמחר את המוצרים שלי? כמו השוק?

קרא עוד ←
לכל הפוסטים בבלוג:

בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עליה משמעותית בהתקשרויות אפקטיביות. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”