עשו לכם לייק? תעשו לו רימרקטינג

  • ראשי / בלוג / עשו לכם לייק?…

עשו לכם לייק? תעשו לו רימרקטינג

הרבה פעמים אנשים שעשו לנו לייק לעמוד העסקי בפייסבוק אומרים בצורה הזאת שהם מתעניינים בעסק ורוצים לקבל עוד מידע. במידה והשגנו את הקהל בצורה טובה (לא קנינו לייקים מהודים) והוא באמת קהל שמעוניין במה שיש לנו להציע, רצוי וכדאי לכלול אותו בפרסום שלנו, כי הוא כבר מכיר אותנו או לפחות פעם אחת עניינו אותו. מה שהופך אותו ליותר “חם” מאשר גולשים אחרים שלא מכירים אותנו עדיין.

בעבר, כדי לפרסם לקהל הזה היה צורך לפתוח שני סטים של מודעות, אחד למי שעשה לייק לדף ושני לכל השאר. לא מזמן פייסבוק פתחו אופציה הרבה יותר טובה: ליצור קהל שיצר אינטאקציה עם הדף. כלומר, לא רק למי שעשה לייק לדף. הרבה פעמים כשפוסט שלנו מקודם או משותף, אנשים עושים לייק לפוסט אבל לא לדף. נוצר מצב שגם כשמזמינים אנשים לעשות לייק לדך, הם ברוב המקרים מפספסים את ההזמנה הזאת. לכן האפשרות ליצור קהל ממי שקיים אינטראקציה כלשהיא עם הדף היא אפשרות חשובה שפייסבוק הוסיפה לאחרונה.

אפשר לצמצם עוד יותר את אפשרות הטרגוט ע”י בחירה יותר ממוקדת של פעולות:

  1. כל מי שביקר בדף
  2. אנשים שהראו מעורבות בפוסט או בדף
  3. אנשים שלחצו על לחצן כלשהו של קריאה לפעולה
  4. אנשים ששלחו הודעה לדף שלך
  5. אנשים ששמרו את הדף שלך או פוסט כלשהו.

איך עושים את זה?

נכנסים לביזנס מנג’ר -> קהלים -> צור קהל חדש

בוחרים בקהל מותאם אישית:

-> מעורבות בפייסבוק:

אם אתם מעוניינים בכל מי שקיים מעורבות כלשהיא עם הדף, השאירו את האפשרות “כל מי שהפגין מעורבות בדף שלך”:

ניתן לבחור עד 365 ימים אחורנית או פחות. תנו לקהל שם שתוכלו לזהות אותו מיד.

אם אתם רוצים קהל שעשה אחת מהפעולות למעלה, לחצו על “כל מי שהפגין מעורבות בדף שלך” ויפתח לכם החלון הבא בו תוכלו לבחור פעולה אחרת:

היתרון בלטרגט לקהל שקיים מעורבות עם הדף הוא עצום, כי אנחנו רוצים תמיד נרצה לחזור לקהל שיש לנו כבר ולהרחיב אותו. בדרך הזאת לא נצטרך להפריד אותו בין שאר הקהלים במידה והתקציב שלנו לא גדול, ובמקרה שאין לנו עדיין הרבה לייקים בדף.

הביזנס מנג’ר עושה לכם כאב ראש? אנחנו כאן בשביל לדאוג שהוא יעשה לכם את העבודה! צרו עמנו קשר כאן.

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”