בלוג

אוגוסט “המקולל” ו”אחרי החגים”

זו לא גזירה ולא גורל, זה בידיים שלכם, זו בעצם הזדמנות עסקית, כן כן קראתם נכון אוגוסט והחגים הם הזדמנות עסקית מעולה. ההזדמנות העסקית נחלקת לשני מישורים האחד: זהו הזמן המושלם לחישוב המסלול. השני: רוב…

עשו לכם לייק? תעשו לו רימרקטינג

הרבה פעמים אנשים שעשו לנו לייק לעמוד העסקי בפייסבוק אומרים בצורה הזאת שהם מתעניינים בעסק ורוצים לקבל עוד מידע. במידה והשגנו את הקהל בצורה טובה (לא קנינו לייקים מהודים) והוא באמת קהל שמעוניין במה שיש…

למה השיווק שלכם צריך להיות 365 ימים בשנה ואיך תעשו את זה

הרבה עסקים יודעים מתי התקופה ה”חמה” של העסק שלהם. מי שמוכר מזגנים ומאווררים יודע שהקיץ זה הזמן שלו, מי שמוכר תנורי חימום מתכוונן לחורף. אם אתם מוכרים ציוד משרדי, סביר להניח שהתקופה שתתנו פוש תהיה…

איך הבנת עולם הלקוח הביאה ליותר מכירות

אני רוצה לשתף איתכם את המקרה של עדי ואיך עזרנו לה לסגור יותר לקוחות ולנצל יותר טוב את הזמן שלה. כמו שאתם יודעים, זמן זה כסף כך שהרווח כאן היה כפול. נפגשתי עם עדי ,…
kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”