פרטים

  • קטגוריה :שיווק אונליין
  • תאריך :מרץ 2019
  • הלקוח :המרכז הבינתחומי
doodle-1

תיאור המקרה:

הלקוח פנה אלינו ממש ברגע האחרון, חודש לפני פתיחת כנס בנושא כלכלה התנהגותית, כאשר הם לא מימשו חלק גדול ממכירת הכרטיסים לכנס, נכנסנו מיד לעניינים, תוך פילוח מדוייק של השוק ושיווק ממוקד ואפקטיבי נמכרו 70 כרטיסים, האולם היה מלא וגדוש ועוד לקוח יצא מרוצה.

  • ביצוע פילוח שוק מדוייק
  • הקמת קמפיין ממוקד ורימרקטינג
  • מכירת 70 כרטיסים תוך פחות מחודש
doodle-1

שלב 1

איסוף מידע וניתוח שוק

פגשנו את הלקוח ממש בדקה ה 90, מתוכן כנס גדול ונרשמים "מטפטפים", בצענו חקר שוק מעמיק, אפיינו את קהל היעד והכנו אסטרטגיה שיווקית

שלב 2

הפקת קמפיינים ממומנים ורימרקטינג

התחלנו פעולה מהירה של שיווק ממומן ברשתות השונות ורימרקטינג ממוקד, הקמת דף נחיתה ממוקד ויעיל.

doodle-2

שלב 3

והתוצאות....ואוו התוצאות

תוך פחות מחודש נמכרו 70 כרטיסים לכנס, האולם היה מלא וגדוש, הכנס היה מעולה והלקוח יצא מאוד מרוצה