איך להעביר מסר שמדבר ללקוחות שלכם

  • ראשי / בלוג / איך להעביר מסר…

איך להעביר מסר שמדבר ללקוחות שלכם

דמיינו סיטואציה, כואב לכם הראש: על כדור אחד כתוב – “משכך כאבים” ועל השני כתוב – “להקלה על כאבי ראש”. לשני הכדורים מרכיב זהה לחלוטין, אותו חומר פעיל, אותה תוצאה ואותו אפקט.
איזה תבחרו? נכון, בכדור השני. כך גם 95% מהאנשים יבחרו.
ההבדל היחידי בין הכדורים הוא בהגשת המסר שמגיע ללקוח.
כך בדיוק מתנהגים גם הלקוחות שלכם.
השקעתם המון במוצר או בשירות, עיצבתם תמונה נהדרת, עשיתם בריינסטורמינג איך המוצר יפתור ללקוחות שלכם בדיוק את הבעיה שלהם – אבל הם לא קונים אותו! למה? אחת הסיבות יכולה להיות שהם לא מבינים בדיוק האם זה יפתור להם את הבעיה הספציפית שהם חווים.
אנו מוצפים היום באלפי פרסומים ומסרים שיווקיים, יש לכם שניות בודדות לתפוס את תשומת הלב של הלקוח. בדיוק כמו בחירת הכדור הזה על פני אחרים על אותו מדף.
אז איך אתם יכולים ללמוד מאדויל לגבי השיווק שלכם?
תפשטו את מה שהמוצר/שירות שלכם עושה, תכתבו כיצד זה פותר ללקוח שלכם את הקושי/הכאב שלו וכך זה יעזור להם לבחור את המוצר שלכם על פני האחרים.
דוגמא נוספת – נניח ואתם רוצים למכור רכב יד שניה שיש לכם. מודעה רגילה תהיה בסגנון “רכב יד שניה, שנת 20077, טסט לשנה, מצב מעולה, מחיר 10,000 ₪”. אבל מה תגידו על מודעה בסגנון “בדיוק הרכב שמתאים לבן המתגייס או לבת הסטודנטית שבבית – רכב יד שניה, מצב מעולה, מחיר 10,000 ₪”?
שימו את הפתרון בראש של הלקוח, הוא יבין מיד וירגיש שאתם מבינים מה הוא מחפש לקנות ?

אם אתם רוצים מסר חזק אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, או שאין לכם זמן להשקיע בזה, אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ בת חצי שעה בחינם! הקליקו כאן.

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”