למה השיווק שלכם צריך להיות 365 ימים בשנה ואיך תעשו את זה

  • ראשי / בלוג / למה השיווק שלכם…

למה השיווק שלכם צריך להיות 365 ימים בשנה ואיך תעשו את זה

הרבה עסקים יודעים מתי התקופה ה"חמה" של העסק שלהם. מי שמוכר מזגנים ומאווררים יודע שהקיץ זה הזמן שלו, מי שמוכר תנורי חימום מתכוונן לחורף. אם אתם מוכרים ציוד משרדי, סביר להניח שהתקופה שתתנו פוש תהיה לפני תחילת הלימודים (של בתי הספר וקצת אחרי של האקדמיה) ואם אתם מספקים שירותי קייטרינג או צילום אירועים, אתם מכינים את עצמכם לקיץ לחוץ.

מה שקורה להרבה עסקים זה שהם כ"כ עסוקים בעבודה בתקופה הלחוצה והחמה שאין להם זמן להשקיע בשיווק. כשהתקופה הזאת עוברת הם פתאום מוצאים את עצמם בלי לקוחות ונלחצים למצוא לקוחות. זאת הסיבה ששיווק צריך לעשות 365 ימים בשנה (טוב, אפשר 364 – בלי יום כיפור). הקהל יעד שלכם נגיש ונמצא שם אבל אם הוא לא יכיר אתכם, לא ילמד עליכם ויסמוך עליכם – הוא לא יזכור אתכם כשהוא יצטרך אתכם.

 

"אחת המטרות בשיווק היא להיות בקשר מתמיד עם הקהל ולהזכיר לו שאתם לא רק מותג או ספקי שירות – אלא גם שיש אנשים מאחורי המותג שלכם, שאתם מקצוענים בתחום שלכם."

 

 

 

כיום השיווק הרבה יותר נגיש מפעם. עד לפני עשר שנים האופציות היו יקרות. כדי להעביר את המסר שלך לקהל היית צריך ליצור פרסומת בטלוויזיה שההפקה שלה עולה הרבה כסף, ולשלם על זמן מסך. או מודעה בשלטי חוצות שגם עולה הרבה כסף. כיום כל אחד יכול ליצור סרטון של עד דקה במחיר נמוך בהרבה, לפרסם בכמה מאות שקלים לפייסבוק ולהגיע לתפוצה יפה. בעוד שבעבר האפשרות היתה או הכל – לפרסם לכל מי שצופה בטלוויזיה או כלום, כיום אפשר לטרגט למי לפרסם. לאיזה גילאים, לפי מגדר, תחומי עניין ועוד.

שיווק מורכב משילוב של אונליין – שיווק דיגיטלי ושיווק אופליין – שיווק קלאסי.

שיווק דיגיטלי הוא כל מה שקורה באינטרנט. החל מאתר, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, אאוטבריין, טאבולה, וייז וכל מקום בו ניתן לפרסם כמו מאקו. ניהול עמוד פייסבוק, שליחת דיוורים, יצירת תכנים מעניינים כמו אינפוגרפיקות, סרטונים, מאמרים, פוסטים, מדריכים שימושיים ועוד. בעוד שיווק קלאסי כולל פרסומות בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, פלאיירים וכנסים.

 

שיתופי פעולה עם נותני שירות משלימים – מומלץ וטוב. זה win-win עבור שניכם. איך שיתופי פעולה כאלה מתבצעים? דרך אחת היא שכל עסק משלב את המבצע שלו עם מבצע של העסק השני. דרך אחרת היא בארטר של מודעות – אני אציג את המודעה שלך אצלי באתר ואתה תציג את שלי. דיוור – אני אספר בניוזלטר לנרשמים שיש לי על המבצע שלך ואתה תספר לנרשמים שלך על המבצע שלי.

 

כשאתם בונים את תכנית השיווק שלכם, שלבו את האופליין עם האונליין. אם יש לכם מבצע הציגו אותו בפני לקוחות עבר, לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. נסו לשלב את הלקוחות ולהביא אותם להשארת פרטים כמו מייל וטלפון. הדגישו בפלאייר את האתר שלכם. בעבר השתמשו בקוד QR אבל כיום כבר פחות כי אנשים לא ממש משתמשים בו. ודאו שכתובת דף הפייסבוק שלכם קלה לשימוש. תוכלו לשנות את השם של כתובת עמוד הפייסבוק שלכם באודות, כפי שנראה למטה:

לסיכום, אם אתם רוצים שתהיה לכם תעסוקה מתמדת, הכינו לכם תכנית שיווק לכל ימות השנה. במקרה הכי גרוע, תסרבו לעבודה ?

לא בטוחים איך להכין תכנית שיווק? רוצים להתייעץ איתנו? בשמחה!

סמסו לנו 054-765-8898 או התקשרו (יש כאלו שעדיין עושים זאת..:) ) 0737-42-881

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”